sobota, 27 września 2008

Kilka drobiazgów :)


Tak oto wyglądała niunia podczas Uroczystości Ślubnych mojego serdecznego kolegi Marcina. Przemieszkałem z nim kilka lat w akademiku. Wszystkiego najlepszego Anno i Marcinie :) niech wam się wiedzie.

Dokonałem dziś rzeczy z dawien dawna odkładanej :) Zamontowałem CB radio na stałe. Znalazło swoje miejsce w półeczce pod kierownicą po lewej stronie. Pasuje idealnie - wyświetlacz widzę przez kierownice i nie muszę się wychylać by pokręcić i popsztykać słowem ergonomia na poziomie a półeczki jeszcze zostało - akurat na paragony i dokumenty.

Jutro zrobię fotoseszyn. Wybiorę się również na kanał popołudniu.. jakieś stuki mnie dochodzą z okolic tylnego dyfra przy zmianie biegów. Obawiam się najgorszego.

P.S. Zapomniałem dodać. Wymieniłem gumę na przegubie i końcówkę drążka stabilizacyjnego. Dalej coś łomocze przy skręcaniu - podejrzewam łożysko na amortyzatorze :/

Brak komentarzy: